המכללה האקדמית כנרת פותחת את שנת הלימודים עם אירועי חדשנות

במסגרת הכנות לפתיחת שנת הלימודים האקדמית, המכללה האקדמית כנרת תקיים מספר אירועים ופעילויות בתחום החדשנות; בין היתר, המכללה תארח את אירוע "ספידייטינג על שפת הכנרת – תעשיית הייצור פוגשת סטארטאפים מובילים" של רשות החדשנות ב-17 בספטמבר 2019, אירוע בו ייפגשו לראשונה חברות תעשייתיות מהצפון והפריפריה עם 20 סטארטאפים.

במסגרת האירוע יציג אלעד שמיר, מנכ"ל מרכז כנרת לחדשנות ויזמות, את המודל הייחודי שפותח במרכז, שמטרתו להוות מנוע צמיחה והתפתחות לכל אזור עמק הירדן.

לדבריו: "במודל שלנו יש ממש שותפות, הקמה של תאגיד חדש עם מטרות של פיתוח אזורי. אנו נמצאים כעת בשלבים מתקדמים של חתימה על הסכמים עם 7 סטארטאפים מתחום האגרוטק שיחלו לפעול במרכז. הקהילה הצפונית לוקחת אחריות על פיתוחה ומייצרת את המציאות החברתית כלכלית במו ידיה. זה מדהים לראות כמה עוצמה יש לתעשיה מקומית וגם לישובים עצמם ולאקדמיה המקומית אשר יחד מוכנים לקחת סיכונים למען עתיד האזור."

להלן לינק ללו"ז ותכני האירוע: https://innovationisrael.org.il/events/3843

אודות מרכז כנרת לחדשנות ויזמות

המכללה האקדמית כנרת, צמח-מפעלים ומשקי עמק הירדן, המועצה האזורית עמק הירדן ובית החולים פורייה חברו יחדיו לפני כשנה להקמת זירת חדשנות במרחב עמק הירדן. מטרת הפרויקט הינה לקדם מודל יעיל לתמיכה בפיתוח והצגת ערך של פתרונות בתחומים נבחרים בתחומי האגרו-טק והמזון, תוך מינוף נכסי מכללת כנרת והמורשת החקלאית של היישובים והמפעלים השותפים ליוזמה. המרכז פועל לרתום חברות וארגונים עתירי ידע, אשר ישלבו בפעילותם כח אדם אקדמי, ידע ופיתוח אקדמי, באמצעות שת"פ אקדמיה-תעשייה.

מתעניינים/ות בלימודים באקדמית כנרת?

מלאו את פרטיכם/ן ויועץ לימודים יחזור אליכם בהקדם!