דברים של ראובן גל בארוחת הערב החגיגית

פרופ' שמעון גפשטיין, נשיא המכללה
אלוף (מיל') אילן בירן, יו"ר הועד המנהל
אלוף (בשירות סדיר…) יוסי ביידץ, מפקד המכללות
אלוף אייל אייזנברג, מפקד פיקוד העורף
ד"ר זאביק דרורי, מנכ"ל המכללה, שותפי ורעי להובלת הכנס הזה
פרופ' דניאל כהנמן, אורח הכבוד שלנו לערב זה
אורחים יקרים,

מחכה לנו ערב נפלא, ואני לא מתכוֵון רק לארוחה…
המנות העיקריות — של מזון רוחני, אני מתכוון… — של הערב הזה יבואו רק אחרי המנות העיקריות הקולינריות. ואני אפרט אותן בפניכם אחת אחת.
אני רק רוצה לנצל את הזמן כרגע כדי לעשות משהו חשוב ביותר – וזה להודות באופן אישי וישיר לאנשים שונים שעומדים מאחורי ההפקה המורכבת הזו של הכנס השני של אגודת חוקרי צבא-חברה בישראל.
קודם כל – להנהלת המכללה האקדמית כנרת, ובראשה ידידי פרופ' שמעון גפשטיין, ולמכון כנרת ע"ש דן שומרון ומייסדו-מנהלו עד הערב הזה (תשמעו על זה יותר עוד מעט…) – על החלטתם העקרונית לארח את הכנס הזה באכסניה הנפלאה הזו. זה מתחיל להתפתח כמסורת של "כנס כנרת"…
לכמה אנשים מסורים מאד במכללה: זיו אופיר, סמנכ"ל המכללה, שרון סחר, מנהלת יחסי ציבור ודוברות, ויפתח שגיא, מנהל לוגיסטיקה . תודה גדולה לשלושתכם ולאנשים שעובדים אתכם.
כמו בכל אירוע מהסוג הזה – יש תמיד מישהו/הי שבלעדיו (כך לפחות נדמה!!) אי אפשר… במשבצת הזו מגיעה תודה ענקית להילה ברקן, המנהלת בפועל של המכללה הזו, גם כשהיא בחופשת הריון… תודה לך הילה וגם מזל טוב להולדת נריה !
האירוע הזה הוא, קודם כל, אירוע מרכזי בקלנדר של האגודה שלנו, אגודת חוקרי צבא- חברה בישראל. כל חברי הועד המנהל של האגודה + חברי ועדת הביקורת היו שותפים לתכנון ולבנייה של הכנס הזה. הרשו לי לקרוא כאן בשמותיהם:
דר' אפרת אלרון.
פרופ' אייל בן-ארי.
פרופ' יהודה בן-מאיר.
דר' זאב דרורי.
דר' ציפי ישראלי.
ד"ר מיטל ערן-יונה
ד"ר בועז גנור
דר' קובי מיכאל.
פרופ' אלון קדיש.
פרופ' גבי שפר.
ד"ר איל לוין (מזכיר האגודה).
חברי וועדת ביקורת:
מר מאיר אלרן.
דר' אבי ביצור.
דר' אלישבע רוסמן.
מתוך הרשימה הזו, מגיעה תודה מיוחדת לחברי הועדה האקדמית: אייל בן-ארי (יו"ר), ציפי ישראלי, קובי מיכאל ואיל לוין. הם אלו שעברו על כל הפייפרים שהוגשו וסיננו אותם, הם אלו שציוותו והרכיבו את הפנלים השונים והם אלו שבחרו מתוך מבחר די גדול, את הזוכים בפרס המאמר המצטיין שהענקנו היום.
אבל מכולם, התודה האישית החמה ביותר מגיעה ממני לאיל לוין – שהוא לא רק מזכיר האגודה המסור והחרוץ, ששולח אליכם בסיום כל שבוע את דף המידע, ומופקד על כל האדמיניסטראציה של האגודה, אלא הוא גם יד ימיני ועזר כנגדי (כמעט כמו אשתי, בשבועות האחרונים…). בלעדיך, איל, לא הייתי עושה זאת! תודה לך על הכל!
ועכשיו — בתיאבון !!

מתעניינים/ות בלימודים באקדמית כנרת?

מלאו את פרטיכם/ן ויועץ לימודים יחזור אליכם בהקדם!