• לאמסלם תיירות ונופש דרוש/ה סוכנ/ת נסיעות לצוות 7/24
    26/05/2022

    Join Our Team
    צוות הסוכנים הייחוד של אמסלם הינו שער הכניסה הטוב ביותר לארגון, סוכני הצוות נותנים
    את הפתרון המהיר, היעיל והמקצועי במצבי חירום. אנשי הצוות נמצאים על המסלול היוקרתי
    של קריירה כסוכנים עסקיים – עבודה מול חברות ואנשי העסקיים הגדולים ביותר בארץ ובחו"ל.
    הצוות פועל במשמרות בכל שעות היממה ובכל ימות השנה כולל שבתות וחגים.
    דרישות התפקיד:
    – עברית ואנגלית ברמה טובה מאוד.
    – בעלי מוטיבציה גבוהה, נכונות לעבודה במשמרות בשעות הערב/לילה, שבתות וחגים.
    – כושר שכנוע, אסרטיביות ודומיננטיות.
    – יכולת ביצוע מספר משימות בו זמנית.
    · יכולת עמידה במצבי לחץ.
    · יכולת עבודה בצוות ושת"פ.
    · אוריינטציה שירותית גבוהה ויחסי אנוש טובים.
    המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
    ניתן לשלב לימודים אקדמיים.
    הגשת קו"ח לאימייל –draft24@amsalem.com
    רק פניות מתאימות יענו.

  • דרושים מדריכים ומדריכות כפרילנסרים
    23/05/2022

    בית יגאל אלון, בקיבוץ גינוסר הינו מרכז חינוכי ומוזיאון הפועל בשדה החינוכי – חברתי ברוחו של יגאל אלון.

    בית יגאל אלון עוסק במגוון רב של תוכניות, משפיע ונפגש עם עשרות אלפי ישראלים בשנה.

    התכנים החינוכיים המרכזיים בבית יגאל אלון: ציונות שוויונית, דמוקרטיה, צדק חברתי, מנהיגות מונעת ערכים, חיים משותפים בין יהודים וערבים ויהודים לבין עצמם, רב תרבותיות ועוד.

    המרכז החינוכי בבית אלון פועל בקרב קהלי יעד מגוונים: נוער וילדים, מכינות קד"צ ושנות שירות שונות, צה"ל וכוחות הביטחון. המרכז מפעיל תוכניות חינוך קצרות טווח, סמינרים וסיורים, ימי עיון ותוכניות מנהיגות ארוכות טווח ועוד.

    היקף המשרה: פרילנסרים – תשלום יומי

    דרישות חובה לתפקיד:   ניסיון בהדרכה, חיבור לתכנים של בית יגאל אלון

    הגדרת התפקיד

    • הדרכה במוזיאון
    • הפעלת חדר בריחה פלמ"ח
    • הובלת ימי עיון וסיורים (בבית יגאל אלון וברחבי הצפון)

    יתרונות:

    • מגורים בקרבת קיבוץ גינוסר.
    • ידיעת שפות נוספות
    • היכרות עם תכנים בהיסטוריה של מדינת ישראל

    יש לשלוח קורות חיים למייל: udi@alon.org.il

    רק פניות מתאימות תענינה.

  • למפעל מוביל באזור טבריה דרוש/ה מנהל/ת משרד
    12/05/2022

    דרישות המשרה:
    – ניהול יומנים
    – הכנת דו"חות ומצגות לישיבות
    – עבודה אדמיניסטרטיבית
    – ניהול שוטף מול ספקים בחו"ל
    דרישות המשרה:
    – ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית
    – שליטה מלאה בסביבה ממוחשבת
    – אנגלית ברמה טובה
    מייל לשליחת קו"ח
    nataliyag@edanel.co.il

  • למכללה האקדמית כנרת דרוש/ה רכז/ת המרכז לחיים משותפים ומרכז קריירה בדיקנט הסטודנטים
    11/05/2022

    המכללה האקדמית כנרת בעמק הירדן מחפשת מועמדים מתאימים לתפקיד רכז/ת המרכז לחיים משותפים ומרכז קריירה בדיקנט הסטודנטים

    מהות התפקיד:

    • הקמה וריכוז אדמיניסטרטיבי של המרכז לחיים משותפים יחד עם יו"ר תקווה ישראלית והממונה המוסדי של ההנגשה לחברה הערבית.
    • הקמה וריכוז מרכז קריירה
    • יצירת קשר עם מעסיקים מהאזור ומחוצה לו בהתאם למחלקות הלימוד במכללה
    • בניית תוכנית עבודה שנתית למרכזים
    • ריכוז תוכניות וקורסי הדיאלוג המתקיימים במכללה
    • בנייה והוצאה לפועל של תוכניות ההכשרה למרצים בנושאי החיים המשותפים בקמפוס
    • אחריות על הקשר עם האגודה לעניין פעילות תרבות וחברה של החיים המשותפים ועבודה שותפת עם רכז השילוב של אגודת הסטודנטים
    • סיוע במערך החונכויות
    • פיתוח תוכניות חדשות
    • תפעול מאגר הצעות העבודה
    • בניית תוכנית עבודה שנתית למרכז הכוללת הכשרה באמצעות סדנאות, יעוץ אישי והשמה בשיתוף פעולה עם ראשי המחלקות.
    • ייעוץ אישי לסטודנטים ובוגרים
    • הפקת "יום שיא" בצורת יריד תעסוקה במכללה.
    • וכל שיידרש ע"י הנהלת המכללה

    דרישות התפקיד:

    –   שפת אם ערבית או ערבית ברמה גבוהה – כולל כתיבה וקריאה. עברית ואנגלית ברמה גבוהה

    • תואר ראשון חובה במדעי החברה.  עדיפות לתואר שני
    • ניסיון בתחום משאבי האנוש ועדיפות לתחום ההשמה
    • עדיפות לניסיון בבניית תוכניות חברתית עם דגש על פעילויות רב תרבותיות
    • קשרים ו/או יכולת יצירת קשרים עם מעסיקים
    • שליטה מלאה ביישומי מחשב כולל אקסל ברמה גבוהה
    • יחסי אנוש מצוינים

     

    היקף משרה: 100% משרה

    כפיפות: מנהלת דיקנט הסטודנטים

    תחילת עבודה: מיידית

    מועמדים הרואים עצמם מתאימים לתפקיד מוזמנים לפנות בצירוף קו"ח מעודכנים ובציון שם המשרה למחלקת מש"א עד לתאריך 24/05/2022     במייל:masha@kinneret.ac.il.

    • יענו פניות מתאימות בלבד.
  • דרוש/ה מתכנן/ת פיננסי/ת שכיר/ה
    08/05/2022

    לקבוצה הפרטית הגדולה בישראל לתכנון פיננסי

    מיקום: חיפה ורמת גן (מתחם הבורסה)

    הזדמנות לעבודה בחברה יוקרתית, באווירה צעירה ודינמית ולהתפתח בתחום הפיננסים. משרה מלאה עם גמישות בשעות.

    מסגרת תפקיד: ניהול פגישות מקצועיות עם לקוחות. התאמת כלל המוצרים הפיננסים והפנסיוניים ללקוחות.

    תנאים מעולים למתאימים/ות:

    • שכר בסיס+ בונוסים+ רכב
    • אפשרויות קידום רבות ומגוונות
    • הכשרה מקצועית
    • עובדי/ות חברה מהיום הראשון

    דרישות:

    • בעל/ת רישיון פנסיוני/סוכן ביטוח-חובה
    • בעל/ת מוטיבציה גבוה להצלחה
    • יכולת ביטוי ורבלית גבוהה
    • בעל/ת תודעת שירות גבוהה
    • רצון ללמוד ולהתפתח מקצועית לאפיקים מעניינים חדשים

    המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

     

    מייל לשליחת קורות חיים:  JOBNETO@NETO-FINANCE.CO.IL

  • דרוש/ה רפרנט/ית שירות ותפעול
    08/05/2022

    מיקום: חיפה ורמת גן (מתחם הבורסה)

    עבודה בסביבה דינמית עם אפשרויות קידום והשתלבות בתחום, משרה מלאה בימים א' – ה' , 9:00-17:00 עם נכונות לשעות נוספות.

    התפקיד כולל:

    • התנהלות מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים שונים
    • עבודה שוטפת מול דוחות ומערכות ממוחשבות

    קיימת אפשרות להתמחות למועמדים/ות הנמצאים/ות בתהליך הוצאת רישיון פנסיוני או בעלי/ות רישיון.

    דרישות:

    • ניסיון מעולם הבנקאות/ביטוח- יתרון!
    • ידע במערכת אופיס וסביבה ממוחשבת- חובה
    • עבודה מול מספר גורמים/מערכות במקביל
    • מוסר עבודה גבוה, שירותיות, אחריות ודייקנות
    • זמינות מיידית לעבודה

     

    המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

     

    מייל לשליחת קורות חיים:  JOBNETO@NETO-FINANCE.CO.IL

  • דרוש/ה מתאם/ת פגישות:
    08/05/2022

    לקבוצה הפרטית הגדולה בישראל לתכנון פיננסי

    מיקום: חיפה ורמת גן (מתחם בורסה)

    עבודה בסביבה דינמית עם אפשרויות קידום והשתלבות בתחום, עבודה במשמרות.

    מסגרת התפקיד: איתור לקוחות פוטנציאליים ותיאום פגישות לאנשי מקצוע בתחום.

    למה לך לעבוד איתנו? אנו מציעים:

    • סביבת עבודה משפחתית ונעימה
    • שכר גבוה
    • בונוסים מפנקים
    • גמישות בשעות עבודה
    • אווירה צעירה וכיפית
    • אפשרות להתמחות בחברה כיועץ/ת סוכן/ת פנסיוני/ת

    דרישות:

    • ניסיון בעבודה במוקד טלפוני- יתרון משמעותי
    • מוטיבציה גבוהה
    • כושר ביטוי מעולה
    • כושר שכנוע
    • רצון להתפתח ולהתקדם בתחום משגשג
    • מייל לשליחת קורות חיים: JOBNETO@NETO-FINANCE.CO.IL
  • לקהילת "דרור בעמק" בטבריה, מבית "כנרת שרותי רווחה", דרוש/ה מדריך/ת שיקום
    08/05/2022

    תיאור התפקיד:

    ליווי פרטני של אנשים המתמודדים עם מגבלה נפשית בתהליך של שיקום והחלמה.

    התפקיד כולל קידום מטרותיהם האישיות, והקניית מיומנויות בחיי היומיום של המתמודדים.

    היקף משרה: משרה צומחת (עד משרה מלאה).

    מיקום המשרה: טבריה.

    דרישות התפקיד:

    מיומנויות בינאישיות מצוינות.

    יכולת עבודה בצוות ובאופן עצמאי.

    מוטיבציה גבוהה ללמידה והתפתחות.

    התפקיד מחייב ניידות וקרבת מגורים לטבריה.

     

    ידע מניסיון – יתרון.

    קו"ח למייל: drorbaemek@gmail.com  

  • משרה חמה לבוגרי תקשורת!!!
    05/05/2022

    80088791

    מרכז/ת תקשורת שיווקית 1 – משרות הנהלה רפואית – מינהל פוריה-נוה עובד

    מרכז רפואי ע״ש ברוך פדה-פוריה דרגה 38 – 40 דירוג 11 מח׳׳ר. 100 אחוז 7,000 – 6,000

    97466 פומבי

    תאור התפקיד :

    אחריות ליישום אסטרטגיה תקשורתית שיווקית ולהפעלת מכלול הפעולות והאמצעים התקשורתיים המתאימים להעברת מסרים רלוונטיים, במסגרת מערך הדוברות ויחסי הציבור במרכז הרפואי.

    השתתפות בגיבוש והוצאה אל הפועל של תוכנית תקשורתית שיווקית כוללת לרבות, הגדרת יעדים ומטרות, קהלי יעד פוטנציאליים, קביעת אופן היישום וכלים להערכת תוצאות, בהתאם להוראות התכ״מ והתקשי״ר. השתתפות במיתוג וקידום תדמית המרכז הרפואי על יחידותיו ובכלל זה, תכנון וייזום פרויקטים שיווקיים, הפקת סרטוני תדמית, כתיבת והפקת חומרים מקצועיים, ופרסום ושיווק במדיה הכתובה, האלקטרונית וברשתות החברתיות. השתתפות בפיתוח ויישום של תקשורת שיווקית פנים ארגונית ליצירת הירתמות, הבנה, והזדהות של העובדים עם החזון והיעדים של המרכז הרפואי. אחריות לתחזוקה ולתפעול אתר האינטרנט והפורטל הפנים ארגוני לרבות, וידוא תקינות, עיצוב, עדכון, פיתוח ושיווק ללקוחות פנים וחוץ. השתתפות בגיוס חסויות וקידום שיתופי פעולה עם גורמים רלוונטיים בתחום הבריאות.

    סיוע בייזום, תכנון וארגון חומרי שיווק והסברה רלוונטיים, בכתב ובעל-פה, והבאת חומר זה לידיעת הציבור ועובדי היחידה, בתיאום עם הממונה. אחריות לארגון והפקת ימי עיון וכנסים, בתיאום עם הממונה ובהתאם להנחיות ולנהלים.

    מתן ייעוץ והדרכה לעובדי ומנהלי המרכז הרפואי בכל הקשור לתקשורת שיווקית. השתתפות בדיונים הנוגעים לתחומים שבאחריותו/ה, בתיאום עם הממונה. הכנת דיווחים תקופתיים ומצגות, בתחומים שבאחריותו/ה, במידת הצורך ובהתאם להנחיות הממונה.

    קיום מעקב שוטף אחר שינויים ועדכונים הקשורים לתחומים שבאחריותו/ה, לרבות הטמעתם בעבודה, בתיאום עם הממונה. ביצוע תפקידים נוספים, בתחום המקצועי, בתיאום עם הממונה. דרישות המשרה:

     

    דרישות סף

    ****************************

    השכלה: השכלה אקדמית (תואר ראשון)*

    עדיפות לבעלי/ות השכלה בתחום רלוונטי לתפקיד כגון: תקשורת, הסברה, דוברות, יחסי ציבור, עיתונאות או באחד מתחומי הבריאות. ניסיון: לבעלי/ות תואר ראשון – 2 שנות ניסיון מקצועי באחד מן התחומים: שיווק, פרסום, קריאייטיב, יחסי ציבור, הסברה, דוברות או עיתונאות. רצוי ניסיון בעבודה בתחום התקשורת השיווקית בארגון בריאות. לבעלי/ות תואר שני- שנת ניסיון כמפורט לעיל.

    דרישות רצויות נוספות

    ***************************

    ידע: ידע וניסיון בתחום האינטרנט והניו-מדיה.

    ידע וניסיון בעבודה עם מערכות מידע ומאגרי מידע ממוחשבים ותוכנות מחשב. הכרות עם מערכת הבריאות ודרכי פעולתה. שפות:

    ידיעת השפה העברית על בוריה.

    ידיעת השפה האנגלית כדי ביטוי בכתב ובע׳׳פ ברמה גבוהה מאוד. כישורים אישיים: רהיטות כושר ביטוי בכתב ובע׳׳פ ברמה גבוהה מאוד. יצירתיות. יוזמה.

    יכולת עמידה במצבי לחץ. ייצוגיות ויכולת עמידה מול קהל. יכולות בינאישיות גבוהות. כריזמה וכושר שכנוע. אוריינטציה שיווקית.

    יכולת גבוהות לתקשורת בינאישית ולעבודת צוות. הערה:

    בהתאם לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע׳׳ג – 2012, ובתיאום בין

     

    נציבות שירות המדינה לבין הארגון היציג של הסתדרות ההנדסאים והטכנאים, הנדסאי/ת או טכנאי/ת מוסמכ/ת, הרשומ/ה בפנקס ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, רשאי/ת להתמודד במכרזים דירוג האקדמאים בהם נקבעה דרישה להשכלה אקדמית כללית.

    במקרה זה הניסיון הנדרש מטכנאי/ת מוסמכ/ת הוא של 4 שנים בתחומים המפורטים לעיל, ומהנדסאי/ת של 3 שנים בתחומים המפורטים לעיל. בעלי תעודת הנדסאי או טכנאי מוסמך אשר ייבחרו למשרה ידורגו בדירוג המנהלי. עובדים מתוך שירות המדינה אשר דורגו זה מכבר בדירוג ההנדסאים או הטכנאים רשאים יהיו לשמר דירוג זה.

    הערות:

    המשרה מתפנה ב- 1.6.2022

    כל מקום בו מפורט תאור התפקיד בלשון זכר,הכוונה גם ללשון נקבה וכן להפך במשרה מועסק עובד

    מועמדים למשרה זו עשויים להיבחן במבחני כישורים כלליים והתנהגותיים. ראה/י הסברים והנחיות למועמדים שייבחנו . "חשוב לציין כי טווח השכר הינו אומדן בלבד שאינו מחייב את המעסיק בשום אופן כלפי מועמד זה או אחר למכרז. משכורתו של המועמד הספציפי תיקבע אך ורק לאחר קליטתו כעובד המשרד וייתכן כי תהיה שונה באופן מהותי מהמוזכר במכרז."

    עובד מדינה המגיש מועמדות למכרז פומבי יצרף לבקשה שתי הערכות עובד תקופתיות של השנתיים האחרונות.

    במידה שלא בוצעו הערכות עובד יש לצרף אישור על כך מאגף משאבי אנוש במשרד.

    המכרז פורסם ביום : כה׳ בניסן, תשפ"ב (26/04/2022)

    היום האחרון להגשת בקשות למכרז זה הוא : ב׳ באייר, תשפ״ב (03/05/2022)

     

    בקשות למכרז זה יש להגיש באמצעות מערכת הגיוס האלקטרונית (הגשת מועמדות שאינה מקוונת תתאפשר במקרים חריגים ובהתאם לכללים שנקבעו-במקרה זה יש להגיש המועמדות והטפסים

    הנלווים למשרד הרלוונטי.)

    על המועמדים המגישים בקשה יש למלא את טופס" שאלון המועמד "המקוון ולצרף תעודות השכלה ממוסד להשכלה גבוהה המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה או המקביל לה בארץ בה נרכש ואושר כשקול לתואר מהתארים האקדמיים הנהוגים בישראל על ידי האגף להערכת תארים מחו"ל ,כל זאת

    על פי דרישות ההשכלה הנדרשות במכרז.

    בנוסף יש להמציא העתקים מאושרים ומסמכים הדרושים לאימות הפרטים שנרשמו בטופס" שאלון המועמד "המקוון ,כולל אישורי העסקה ממקומות עבודה קודמים הרלוונטיים לתפקיד המבוקש תוך ציון של היקף המשרה ותיאור תמציתי של תוכן התפקיד וכן על כל עניין הקשור

    בהתאמה למשרה.

    במידה ונשלחה דרישה להמצאת מסמכים נוספים הרי שהמועמדות תיבדק רק אם יתקבלו המסמכים תוך 5 ימים מתאריך הוצאת המכתב ובו בקשה להשלמת מסמכים חסרים ,אחרת תראה המועמדות

    כמבוטלת.

    בקשות שתגענה לאחר התאריך האמור לא תובאנה בחשבון.

    במידה ותוך שבועיים מהמועד האחרון להגשת מועמדות לא קבלת הודעה על המשך ההליכים במכרז עליך לפנות למרכז השירות האינטרנטי באמצעות מערכת הגיוס האלקטרונית.

  • למכללה האקדמית כנרת דרוש/ה נציגי מרכז מידע למחלקת שיווק
    26/04/2022

    מהות התפקיד:
    מענה טלפוני במערך הטלפוני (טלמרקטינג), וסיוע לכנסים וימים פתוחים

    דרישות התפקיד:
    כושר ביטוי גבוה

    ניסיון במכירות

    תודעת שירות גבוהה

    יחסי אנוש טובים

    יכולת עבודה בצוות

    היקף משרה: גמישה

    ימים א-ה' שישי לסירוגין

    (מתאים גם לסטודנטים)

    כפיפות: מנהלת מכירות

    מועד כניסה לעבודה: מידי להתחלת חפיפה.

    מועמדים הרואים עצמם מתאימים לתפקיד מוזמנים לפנות בצירוף קו"ח מעודכנים ובציון שם המשרה למחלקת מש"א עד לתאריך 30/05/2022  בפקס': 077-5653701  או במייל:masha@kinneret.ac.il.

    • יענו פניות מתאימות בלבד.
  • לקהילת "השחר" בטבריה, מבית "כנרת שרותי רווחה", דרוש/ה מדריך/ת שיקום
    13/04/2022

    תיאור התפקיד:

    ליווי חברי הקהילה בכל מעגלי החיים (בריאותי, תפקודי וחברתי).

    יישום תכניות התנהגות.

    תפעול הבית, הכנת ארוחות ושמירה על הניקיון.

    העברת פעילויות חברתיות ושותפות בצוות המדריכים.

    העבודה הינה במשמרות בשעות אחה"צ, לילה וסופ"ש.

    היקף משרה: מלאה.

    מיקום המשרה: טבריה.

    ניתנת הדרכה וליווי מקצועי.

    דרישות התפקיד:

    בעלי/ות יכולות הכלה וקבלה, יחסי אנוש מעולים ומסירות רבה.

    יכולת לעבודה בצוות.

    מחויבות לתקופה ארוכה.

    ניסיון בהדרכה – יתרון.

    קו"ח למייל: inonveg1@gmail.com   

  • מכרז פנימי/חיצוני מס' 23/2022 למועצה אזורית עמק הירדן דרוש/ה רכז/ת חיילים משוחררים
    12/04/2022

    עדיפות תינתן למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם

    המועמד הוא בעל כישורים דומים לכישורים של מועמדים אחרים.

    היחידה: אגף ישובים.

    תואר המשרה: רכז/ת חיילים משוחררים.

    כפיפות: מנהלת מחלקת צעירים.

    דרגת המשרה ודירוגה: דירוג מח"ר דרגה 37-39 (בהתאם להשכלה,) ובהתאם לאישור משרד הפנים.

    היקף משרה: .100%

    סוג מכרז: פנימי/חיצוני.

    משך העסקה – הפרויקט ממון על ידי המשרד לביטחון פנים.

    תיאור התפקיד: אחריות על כלל הפעילות במרכז הצעירים, המיועדת לסייע לחיילים משוחררים להשתלב בחיים האזרחיים, מתן שירותי ייעוץ והכוונה לגבי זכויות חיילים משוחררים, קריירה, השכלה גבוהה וכן במגוון תחומים נוספים והפנייתם לגורמים

    הרלוונטיים לשם מימושם.

    תיאור תחומי אחריות:

    • ייזום יצירת קשר עם אוכלוסיית החיילים המשוחררים באזור והזמנתם למרכז הצעירים בעמק הירדן.
    • מתן מידע מעודכן ושירותי ייעוץ, הדרכה, והכוונה על זכויות חיילים משוחררים.
    • איתור ושילוב מועמדים לתוכניות ייחודיות של האגף והקרן לחיילים משוחררים, בתחומי ההשכלה הגבוהה, המכינות הקדם אקדמאיות, וההכשרות המקצועיות.
    • קיום קשרי עבודה שוטפים עם האגף והקרן לחיילים משוחררים במשרד הביטחון, לרבות קבלת תדרוכים והכוונה מקצועית באמצעות מנהלת מרכז צעירים.
    • קיום קשרי עבודה שוטפים עם יתר השותפים במרכז הצעירים, במטרה לתת מענה הולם לאוכלוסיית החיילים המשוחררים בתחום ההשכלה, ההכשרה המקצועית והתעסוקה.
    • מעקב תקופתי בהתאם לצורך ולנסיבות אחר אוכלוסיית הזכאים להטבות ללומדים במוסדות להשכלה גבוהה, במכינות הקדם אקדמיות, בהכשרות מקצועיות, בלימודי תעודה (הנדסאי/טכנאי ( והשלמת השכלה.
    • בחינת צרכים ופיתוח פעילות של הכשרה מקצועית ותעסוקה באזור, לצורך תכנון הכשרות מתאימות לחיילים משוחררים.
    • אחריות על מלגות ואימות נתונים לגבי מלגות והטבות הניתנות לחיילים משוחררים.
    • אחריות מנהלית ארגונית לביצוע סדנאות הכנה לחיילים לקראת שחרור, בתיאום עם הגורמים המוסמכים בוועדת ההיגוי של התוכנית.
    • נוכחות במפגשי המידע, ירידי לימודים תעסוקה והכשרות, כנסי משתחררים ובסדנאות הכנה לקראת שחרור ואחריו מטעם האגף והקרן, ללא קשר להיקף המשרה.
    • אחריות על פעילויות פיתוח אישי ופנאי לחיילים משוחררים במגוון תחומים.
    • ביצוע מטלות נוספות, ככל שיידרש ע"י מנהלת מחלקת צעירים.

    תנאי סף להגשת מועמדות:

    • השכלה: בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה
      להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ, בתחומים הבאים: מדעי החברה/הרוח/חינוך/עו"ס.
    • שליטה מלאה בתוכנת office ובעבודה עם מחשב ועם תוכנות ייעודיות.

    דרישות תפקיד נוספות:

    • היכרות טובה עם מערכת החינוך ,מכללות ואוניברסיטאות ומוסדות להכשרה מקצועית – יתרון.
    • היכרות עם השירותים הניתנים ברשות המקומית – יתרון.
    • היכרות עם התעשייה ותחום התעסוקה באזור – יתרון.
    • ניסיון בתחום ההדרכה / ייעוץ – יתרון.
    • ניסיון בריכוז והובלת פרויקטים/פעילויות לצעירים – יתרון.
    • גמישות בשעות העבודה, לרבות עבודה בשעות אחה"צ והערב וימי שישי לפי צורך.
    • ניידות ורכב – חובה.

    כישורים אישיים:
    ייצוגיות, אמינות ומהימנות אישית, קפדנות ודייקנות בביצוע, יסודיות, כושר ביטוי גבוה בע"פ ובכתב, שירותיות, יכולת לקיים

    ולטפח יחסים בין אישיים, יכולת עבודה בצוות, תקשורת בינאישית מעולה, יוזמה וחריצות.
    ועדת קבלה:
    המועמד אשר עומד בדרישות הגיוס יתבקש לעבור ראיון בוועדת בחינה/ קבלה של משרד הפנים. על המועמד למלא טופס למשרה פנויה אותו ניתן להוריד מאתר המועצה בכתובת www.j-v.org.il תחת הכותרת מכרזים, לצרף אליו העתקי תעודות המוכיחות השכלה וניסיון נדרשים, קורות חיים מפורטים ומודפסים , ולשלוח במייל לפירחה בכתובת pircha@j-

    v.org.il
    עד ולא יאוחר מיום 22/4/2022 בשעה 12:00 .
    יש לוודא קבלת המייל אצל פירחה בטלפון – 04-6758460

    ***הבהרה מגדרית: המכרז נכתב בלשון זכר, אך מופנה לנשים וגברים כאחד.
    הודעה בדבר זכותו של מועמד עם מוגבלות לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה.

    בברכה,

    אביגייל קציר
    מנהלת ההון האנושי

    מיה ונטורה
    מנכ"לית המועצה

  • מכרז מס' 2022/24 למועצה אזורית עמק הירדן דרוש/ה רכז מעורבות חברתית
    12/04/2022

    עדיפות תינתן למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית,

    אם המועמד הוא בעל כישורים דומים לכישורים של מועמדים אחרים.

    היחידה: אגף ישובים.

    תואר המשרה: רכז מעורבות חברתית.

    כפיפות מנהלתית : למנהלת מחלקת צעירים או מי שהוסמך מטעמה.

    כפיפות מקצועית: למנהל התכנית במשרד לשוויון חברתי.

    דרגת המשרה ודירוגה: דירוג מח"ר, דרגה ,37-39 ובהתאם לאישור משרד הפנים.

    תאריך תחילת עבודה: מידי.

    היקף המשרה: .100%

    סוג מכרז: פנימי/פומבי.
    המשרה אינה צמיתה וכפופה לתקציב, בהעדר תקציב תופסק העבודה.
    ריכוז והפעלה של תוכנית לקידום מעורבות חברתית של אוכלוסיית הצעירים ברשות המקומית

    תיאור התפקיד:

    למען הקהילה.

    תיאור תחומי האחריות:
    ריכוז התהליכים לגיבוש מדיניות הפעולה ברשות המקומית בנוגע לפיתוח, הקמה והפעלה של תוכנית

    המשרד לשוויון חברתי לקידום מעורבות חברתית של אוכלוסיית הצעירים למען הקהילה (להלן – התחום.)

    הוצאה לפועל של תכנית העבודה השנתית ועמידה ביעדים שנקבעו במסגרתה.
    פירוט הביצועים והמשימות העיקריות, הנגזרים מתחומי האחריות:
    ריכוז התהליכים לגיבוש מדיניות הפעולה ברשות המקומית בנוגע לפיתוח, הקמה והפעלה של תוכנית

    המשרד לשוויון חברתי לקידום מעורבות חברתית של אוכלוסיית הצעירים למען הקהילה

    איסוף מידע ונתונים עדכניים על כלל הצעירים ביישובי עמק הירדן.

    ניתוח המידע ועיבודו לתוך תכנית העבודה השנתית.

    תיאום בין כלל הגורמים הרלבנטיים לקידום התוכנית.

    הוצאה לפועל של תכנית העבודה השנתית ועמידה ביעדים שנקבעו במסגרתה

    יישום מפגשי צעירים.

    מתן הדרכה והכוונה לצעירים המשתתפים בפעילות בתחום.

    מעקב ובקרה אחר פעילות הרשות בתחום.

    מתן דיווחים שוטפים על הפעילות למשרד לשוויון חברתי ולממונים ברשות המקומית.

    ביצוע כל מטלה המנותבת לו ע"י מנהלת מחלקת צעירים ו/או מנהל התכנית במשרד לשוויון חברתי מעבר

    למטלות השוטפות, בהתאם לצרכים המשתנים של התפקיד.

    תנאי סף להגשת מועמדות
    השכלה: בעל תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה

    מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ.

    קורסים והכשרות מקצועיות: לא נדרש.

    שפות: בהתאם לצורך.

    יישומי מחשב: שליטה ב- .OFFICE

    רישום מקצועי: לא נדרש.

    ניסיון בהדרכה– הובלה והפעלת פעילויות חברתיות.

    ניסיון מקצועי: בעל ניסיון של שנה אחת לפחות בייזום והובלת פרויקטים חברתיים – יתרון.

    ניסיון ניהולי: בעל ניסיון של שנה לפחות בניהול צוות מתנדבים – יתרון.

    מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד

    עבודה בשעות לא שגרתיות.

    עבודה עם צעירים.

    כישורים אישיים – גישה קהילתית, תודעת שירות גבוהה, כושר עבודה בצוות, כושר ביטוי בכתב ובע"פ,

    יכולת ארגון מידע וסדר, קפדנות ודייקנות בביצוע, עבודה עצמאית, יצירתיות ומעוף.
    ועדת קבלה:
    המועמד אשר עומד בדרישות הגיוס מתבקש לעבור ראיון בוועדת בחינה/ קבלה של משרד הפנים. על המועמד למלא טופס למשרה פנויה אותו ניתן להוריד מאתר המועצה בכתובת www.j-v.org.il תחת הכותרת מכרזים, ולמלא טופס שאלון אישי, ולצרף אליו העתקי תעודות המוכיחות השכלה וניסיון נדרשים, קורות חיים

    pircha@j-v.org.il

    מפורטים ומודפסים, ולשלוח במייל לפירחה בכתובת
    עד ולא יאוחר מיום 22/4/2022 בשעה 12:00 .
    יש לוודא קבלת המייל אצל פירחה בטלפון – 04-6758460 .

    * הבהרה מגדרית: המכרז נכתב בלשון זכר, אך מופנה לנשים וגברים כאחד.

    ** הבהרות:

    עובד מועצה שטרם מלאו לו 24 חודשי עבודה במועצה אינו זכאי לגשת למכרז פנימי ומועמדותו לא תיבחן.
    בהתאם לחוק שיווין זכויות לאנשים עם מגבלות תינתן העדפה במשרה הנ"ל למועמדים העונים על הגדרת החוק ועונים על דרישות התפקיד.

    לפי סעיף 173ב' לפקודת העירייה תינתן עדיפות למועמדים בני העדה האתיופית העונים על דרישות התפקיד.

    הודעה בדבר זכותו של מועמד עם מוגבלות לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי

    הקבלה.

    בברכה,

    אביגייל קציר
    מנהלת ההון האנושי

    מיה ונטורה
    מנכ"לית המועצה

  • לכפר נופש משפחתי ומקסים על הכנרת מחפשים עובדים למחלקת הקבלה.
    27/03/2022

    עבודה במשמרות, כולל שבתות וחגים.
    שכר מעל המינימום, תנאים ובונוסים.
    במסגרת התפקיד:
    – מתן מענה טלפוני/פרונטלי ושירות לאורחים.
    – עבודה מול מחלקות משק/אחזקה/מטבח. קבלת והעברת קריאות.
    – טיפול בהזמנות.
    – תפעול תוכנת אופטימה ואוסקר.
    – גביית כספים וניהול קופה.
    דרישות התפקיד:
    – אנגלית חובה.
    – שירותיות .
    – אחריות .
    – נכונות עבודה בצוות.
    – ניידות.
    – קוח יש לשלוח: reservation@dariaresort.co.il

  • רכזת משאבי אנוש
    20/03/2022

    מטרת התפקיד:

    מתן מענה להבטים השונים בתחום משאבי אנוש שונים בחברה (גיוס ושימור, הדרכות והכשרות, תקשורת פנים ארגונית, רווחה אדמיניסטרטיבית)

    כפיפות ניהולית ומקצועית: מנהלת גיוס והדרכה באגף משאבי אנוש

    תחום אחריות נושאים לביצוע
    תכנון ,בקרה ותפעול לקיום הדרכה והסמכה של עובדי החברה. ·   הכרת תוכניות קיימות והטמעתן.

    ·   תיקוף תוכניות הדרכה קיימות ועדכון בשוטף.

    ·    הכרת מאגר המידע בתחום ההדרכה ואחריות על עדכונו באופן שוטף. רישום , תיעוד, בקרה.

    ·   ארגון  הדרכות לפי התוכניות.

    ·   ניהול אדמיניסטרטיבי של התחום: קיום מעקבים, רישום, הפקת תעודות הסמכה, דיווח למנהלים על מצב ההסמכות במחלקה.

    ·   התראה על בעיות בתוכניות לצרכי עדכון שינוי תוכן, שיטות הדרכה.

    ·   הפקת סט מדדים למש"א, לסמנכ"ל תפעול, למנהלי מחלקות- חודשי, רבעוני, שנתי

    ·   מעקב אחר אפקטיביות ההדרכה וניתוח התוצאות- שאלונים, מפגשים

    ·   שותפה באיסוף צרכים לקראת תוכנית העבודה.

    ·   בקרה על תוכנית העבודה

    ·   טרנספורמציה דיגיטלית- איסוף נתונים, אפיון ותיקוף

    ·   טיפול שוטף במטריצת הכישורים

     

    הדרכות מפעליות לפי דרישות נהלים והחוק.
    • איסוף הצעות מחיר ובחינת  הדרכות חיצוניות רלוונטיות
    • מעקב, תיאום ובקרה על קיום תוכנית ההדרכה בתחומי בטיחות ורשיונות כמו ,
    • הדרכות בטיחות למחלקות התפעול.
    • הדרכות לצוות חירום.
    • הדרכות איכות הסביבה
    • הדרכות סייבר
    • רישיונות: הדרכות ורענונים (מלגזות, עגורן, עבודה בגובה, נוהגים ברכב חברה).
    • נהלי גולן- הדרכות לא חובה לפי מדיניות חברה
    • קורס חונכים
    • ימי עיון והשתלמויות מחוץ לגולן
    • כתבי מינוי לפי מדיניות גולן
    • הכנת חומרים ואיסופם לקראת מבדקים שונים המתבצעים בחברה
    גיוס וליווי תהליכי  קליטה ·   בניית הגדרת תפקיד

    ·   הכנת מודעת גיוס לפרסום במדיות חברתיות, חברות השמה וכדומה

    ·   קבלת קורות חיים וסינון ראשוני – טלפוני

    ·   השתתפות לפי צורך בראיונות פרונטליים – גיבוי למנהלת הגיוס

    ·   בדיקת ממליצים

    ·   עבודה שוטפת מול מכוני אבחון – תיאום תאריכים ומועדים

    ·   בנייה, תיאום וביצוע תוכנית הדרכה בכניסה לתפקיד לפי נהלי גולן

    ·   טיפול במבחני הסמכה לעובדים בתפעול

    ·   בקרה שבועית על ביצוע תוכניות הדרכה

    ·   תיקוף בקרה על הגדרות התפקיד, תיעוד והפקת כתבי מינוי

     

    מחוברות ארגונית ורווחה-

     

    ·   ימי הולדת (הצעת מתנת יום הולדת יחד עם מנהלת גיוס והדרכה, הזמנת מתנות וחלוקה, פרסום ימי הולדת, חלוקת מתנות, לוח שנה ימי הולדת)-גיבוי

    ·   נופש חברה (פרסום, אחריות על הסעות, צוות משאבי אנוש לבחירת תכנים, יעד, רישום עובדים, קשר רציף בין הספק אל בין ההון האנושי בגולן, )-גיבוי

    ·   בגדי עבודה (החלטת ספק ביחד עם צוות משאבי אנוש ורכש, פרסום נוהל ביגוד, פרסום טופס הזמנת ביגוד לעובדים, הקלדת ההזמנות לאקסל, קשר עם הספק על אישור האקסל ומעקב אספקת ההזמנה לגולן)

    ·   ביגוד מגן (הזמנת ציוד חורף לעובדי הלוגיסטיקה, פלרינג וגלגול ואריזה, התנהלות מול הספק הרלוונטי, מעקב אספקה לגולן וחלוקה)

    ·   חגים ( עבודה משותפת עם צוות משאבי אנוש: החלטת קונספט, צ'ק ליסט משימות, בחירת וחיפוש ספקים- כיבוד וציוד נלווה לאירוע בגולן, פגישות מעקב ביצוע, וסידור האירוע, מתנות חג לפי נוהל משאבי אנוש- ראש השנה, פסח, חנוכה) -גיבוי

    ·   ימי גיבוש ואירועי פרידה (פגישות עם מנהלי המחלקות לבחירת סדר יום ופעילות נדרשת ע"פ נוהל גולן, קשר מול הספק במידה ונדרש: הזמנת רכש, פתיחת ספק חדש במערכת, חשבוניות, זמינות, עלויות)-גיבוי

    ·   כרטיסי/ שוברים לעובדים (כספת משאבי אנוש לשמירת כרטיסי מתנה לעובד, ניהול רישום ומעקב אחר כרטיסים וחוסרים, השלמות והזמנות מהספק, עדכון מנהל רלוונטי וחתימתו טרם חלוקה)-גיבוי

    ·   ניהול לוח גאנט שנתי בהיבט רווחה -גיבוי

    ·

    תקשורת פנים ארגונית ·   אפליקציית מחוברות ארגונית – ניהול האפליקציה על כל הבטיה

      • כניסה והוצאת עובדים
      • ניהול גאנט שנתי לתכנים באפליקציה
      • הכנסת שימושים נוספים באפליקציה
      • בקרה ומעקב אחר תכנים המפורסמים באפליקציה
      • ניהול ישיבות בקרה על השימוש והתכנים
    • מדיה חברתית
    • העלאת תכנים רלוונטים באופן שוטף ובהתאמה למדיה הרלוונטית בהתאם לתוכנית העבודה
    • שותף בפורם מיתוג מעסיק
    • אחריות על הוצאת עלוני החברה
    • פרסום תכנים נדרשים פיזית בלוחות המודעות בכלל החברה
    ניהול ממוחשב ·   פריורטי: קורסים, כרטיס עובד, דוחות, הסמכות, דרישות רכש, אותות הוקרה

    ·   תיעוד מסמכים, הדרכות

    ·   תיוק חשבוניות, הצעות מחיר, רישומים לקורסים, הדרכות

    ·   מטריצת כישורים- פריורטי

     

    פגישות ופורמים ·   השתתפות בפורום גיוס והדרכה

    ·   השתתפות בפורום רווחה

    ·   פורום מיתוג מעסיק

    ·   פורום תקשורת פנים ארגונית

    ·   קיום שגרות בהתאם להנחיית מנהלת הגיוס וההדרכה

    התנדבות ותרומה לקהילה ·   איתור עמותות לשיתוף פעולה בקניית מתנות, ירידים, סלי מזון וכדומה- גיבוי

    ·   קיום פעילות התנדבותית אחת לרבעון -גיבוי

    ·   השתתפות בפורום/סדנאות חיצוניות, הבנת המשמעות, חיפוש ספקים ומתנות כתרומה לקהילה,  חשיבה על פעילויות בארגון, חיזוק הקשר עם מכללת כישורי חיים, רעיונות שוטפים על קידום גולן בקרב תרומה לקהילה- גיבוי

    ·   איכות סביבה-פעילויות פנים וחוץ- גיבוי

    דרישות מקצועיות:

    • ידע בפריורטי- חובה
    • תואר ראשון – חובה
    • שליטה מלאה ביישומי מחשב- חובה
    • רקע בתעשייה- יתרון
    • ידע וניסיון בתחום משאבי אנוש של שנתיים לפחות- חובה (עדיפות מהתעשייה)

    תכונות וכישורים:

    • שירותיות
    • יצירתיות ויוזמה
    • יסודיות
    • דיסקרטיות
    • גמישות מחשבתית ותפעולית ויכולת לריבוי משימות תחת לחץ
    • יכולת הבנת מערכת תפעולית
    • יחסי אנוש טובים- תקשורת עם עובדים, עמיתים ומנהלים
    • יכולת לקבוע סדרי עדיפות  ולקדם ביצוע- בסביבה מרובת משימות.
    • ראייה מערכתית והקפדה על פרטים

    כלים נדרשים:

    • משרד- עמדת עבודה – מחשב נייד. מכשיר סלולאר

    יחסי גומלין עם אחרים:

    • פנים – מנהלי מחלקות השונות בגולן
    • חוץ– ספקים

    מבנה המשרה ושעות העבודה

    • משרה מלאה, ימים א-ה,
    • מגורים בצפון
    • נדרשת זמינות גם מחוץ לשעות העבודה הסטנדרטיות

    דוא"ל:job@golan-plastic.com

  • קניין/ית רכש – חו"ל ומקומי
    20/03/2022

    מטרת התפקיד: טיפול בביצוע הרכש המפעלי.

    שייכות ארגונית: מחלקת רכש

    כפיפות ניהולית ומקצועית: ראש צוות רכש.

    תחומי אחריות ומטלות:

    תחום פעילות מטלות משנה
    1.       הזמנות רכש 1.1.          קבלת דרישת רכש ממוחשבת בפריוריטי הכוללת מפרט/שרטוט במידה וקיים, והפיכתה להזמנת רכש, תוך התייחסות להערות הפנימיות בגוף הדרישה.

    1.2.          הפקת ושליחת הזמנת רכש ע"פ דרישה ממוחשבת או ידנית/אימייל, כולל העתק למעגל הלקוחות הפנימיים ויוזם הדרישה בראשם.

    1.3.          החתמת ההזמנות באופן ממוחשב ו/או ידני בהתאם לנדרש ע"פ מסמך זכויות מורשי חתימה בחברה.

    1.4.          מעקב על קבלת אישור הזמנה מהספק ובקרה על המחיר ומועד האספקה.

    1.5.          מעקב שוטף אחר עמידה במועדי האספקה.

    1.6.          קבלת ניירת נלווית מהספק (מסחרית + איכות) ועדכון המערכת והלקוחות הפנימיים בהתאם

    2.       ניהול מו"מ 2.1.          קבלת דרישות מלקוחות פנים והפקת בקשות להצעות מחיר

    2.2.          ניהול מו"מ מול הספקים לאחר קבלת הצעות המחיר.

    2.3.          ניתוח והשוואת הצעות המחיר, ובחירת הספק בתיאום עם הגורם המזמין וראש צוות הרכש.

    3.       ייבוא ושילוח בינלאומי 3.1.          קבלת הצעות מחיר ממשלחים אוויר/ים/קורייר, עמילי מכס

    3.2.          תיאום משלוחים מול ספקים, חברות ספנות, משלחים

    3.3.          אופטימיזציה של המשלוחים, תנאי השילוח אוויר/ים/קורייר ותיאום שחרור טובין מול עמילי מכס.

    3.4.          תיאום שחרור טובין מול עמילי מכס

    3.5.          אחריות לקשר עם מכון התקנים והרשויות (היתרים) על מנת לקבל את התקנים הנדרשים לצורך שחרור הסחורה בארץ.

    4.       הובלת סחורה בארץ 4.1.          מעקב אחרי המשלוחים ומתן התראות לעיכובים ודחיות בהגעה

    4.2.          תיאום הובלת הסחורה לגולן וצורת ההובלה מול הספק, מנהל הלוגיסטיקה וסמנכ"ל הרכש בהתאם לנהלים בכ"א מהמקרים.

    4.3.          הובלה מתאימה ע"י חברת שליחויות/הובלות ו/או לוגיסטיקה של גולן.

    5.       תעודות משלוח וחשבוניות 5.1.          קבלת תעודות משלוח/חשבוניות מהספק, חתומות ע"י מנהלי המחלקות.

    5.2.          קליטת התעודות במערכת והעברתן להנהלת חשבונות.

    5.3.          ניהול תיקי ייבוא – פתיחת תיקי ייבוא וניהול האינפורמציה הנדרשת בכל משלוח ייבוא בהתאם לנהלים.

    6.       מעקב אחרי אספקות וסגירת הזמנות. הפקת דו"חות מעקב הזמנות. 6.1.          סגירת שאריות הזמנות שלא סופקו.

    6.2.          הפקת דו"חות מעקב תקופתיים עבור הזמנות רכש פתוחות ובקרתן.

    6.3.          ביצוע בקרה שוטפת והעברת עדכונים שוטפים לראש צוות הרכש.

    6.4.          מעקב אחר ימי אחסנה בנמלים, הפקת דו"חות ודרישת החזרים.

    6.5.          הפקת דוחות שונים ע"פ דרישת ראש צוות הרכש.

    7.       גיבוי לקנייני רכש נוספים במידת הצורך. 7.1.          ע"פ הנחיות וסדרי עדיפויות מחלקתיים שיוגדרו ע"י ראש צוות הרכש.

    דרישות מקצועיות:

    • השכלה תיכונית מלאה. (השכלה אקדמאית- יתרון).
    • עברית ואנגלית ברמה גבוהה (כולל קריאה, כתיבה , דיבור). כושר וניסיון בניסוח בעברית ובאנגלית.
    • מיומנויות מחשב- OFFICE (וורד ואקסל) ברמה טובה, PRIORITY
    • ידע וניסיון בתחומי רכש תעשייתי בארץ ובעולם, כולל תהליכים לוגיסטיים ותהליכי יבוא.

    כלים נדרשים:

    • עמדת עבודה, מחשב, טלפון נייד.

    תכונות וכישורים:

    תודעת שרות גבוהה מאד, יושר, אמינות, סדר, דקדוק וארגון, יכולת לעבודה עצמאית ועבודה בצוות, יכולות חיפוש ואיתור ספקים חדשים, יכולת ניתוח הצעות מחיר, יכולות ניהול משא ומתן, עמידה בתנאי לחץ, יכולת חשיבה יצירתית, יכולת קבלת החלטות ונטילת אחריות, יכולת לשתף בצמתי החלטה, קבלת מרות וביקורת עצמית גבוהה.

    יחסי גומלין עם אחרים:

    • פנים – סמנכ"ל רכש, עמיתי משרד רכש, מנהלי מחלקות, יוזמי דרישות רכש, מנהלים, הנה"ח ומע' מידע.
    • חוץ – ספקים, נותני שירותים, מכון התקנים, עמילי מכס, משלחים, יבואנים וכיוצ"ב.

    מבנה המשרה ושעות העבודה

    משרה מלאה.

    5 ימי עבודה בשבוע  (ימי ו'- במקרים דחופים בלבד).

    שעות נוספות ע"פ אישור של מנהל המחלקה.

    דוא"ל:job@golan-plastic.com

  • למכללה האקדמית כנרת דרוש/ה נציגי מרכז מידע למחלקת שיווק
    15/03/2022

    מהות התפקיד:
    מענה טלפוני במערך הטלפוני (טלמרקטינג), וסיוע לכנסים וימים פתוחים

    דרישות התפקיד:
    כושר ביטוי גבוה

    ניסיון במכירות

    סטודנטים שנה א' ו- ב' בלבד (סטודנטים להנדסה גם שנה ג')

    תודעת שירות גבוהה

    יחסי אנוש טובים

    יכולת עבודה בצוות

     

    היקף משרה: גמישה

    (מתאים לסטודנטים הרוצים לשלב עבודה עם לימודים/ עבודה נוספת)

    גמישות בשעות/משמרות

    ימים א-ה' שישי לסירוגין

    כפיפות: מנהלת מכירות

    מועד כניסה לעבודה: מידי להתחלת חפיפה.

    מועמדים הרואים עצמם מתאימים לתפקיד מוזמנים לפנות בצירוף קו"ח מעודכנים ובציון שם המשרה למחלקת מש"א עד לתאריך 30/03/2022  בפקס': 077-5653701  או במייל:masha@kinneret.ac.il.

    • יענו פניות מתאימות בלבד.
  • למפעל מוביל באזור טבריה דרוש/ה עוזר/ת אישית לסמנכ"ל
    13/03/2022

    במסגרת התפקיד:
    – ניהול יומן, קביעת פגישות
    – התנהלות מול ספקים בארץ ובחו"ל
    – מעקב ובקרה אחר נתונים
    – מעקב אחר ביצוע משימות

    דרישות התפקיד:
    – ניסיון בתפקיד דומה
    – אנגלית ברמה גבוהה
    – שליטה מלאה בתוכנות office
    מייל לשליחת קו"ח
    nataliyag@edanel.co.il

  • לדגנית – אירוח כפרי דגניה ב' דרושים
    27/02/2022

    פקידי קבלה

    דרישות התפקיד:

    שרותיות ואדיבות, ניסיון מלונאי והכרות עם תוכנת אופטימה יתרון משמעותי, אוריינטציה מכירתית, אנגלית ברמה טובה, שפות נוספות יתרון, עבודה במשמרות כולל סופי שבוע וחגים.

    מנהל.ת הזמנות

    דרישות התפקיד:

    יחסי אנוש טובים, עבודת צוות, ניסיון מוכח בניהול מחלקת הזמנות, תפעול ואופרציה של קבוצות. ניסיון בעבודה מול סוכנים, חברות ומגזר פרטי. ידע במחלקת קבלה ויצירת החיבור עם ההזמנות. הבנה בסגירת חשבונות,

    יכולת עמידה בריבוי משימות וראיה מרחבית, כירות עם אירוח כפרי יתרון, היכרות עם תוכנת אופטימה חובה. אנגלית ברמה טובה , שפות נוספות יתרון.

     

    קורות חיים ניתן לשלוח ל – hr@degania-b.org.il

  • למכללה האקדמית כנרת דרושים/ות מורים/ות לאנגלית
    09/02/2022

    ליחידה ללימודי אנגלית דרושים/ות מורים/ות להוראת השפה האנגלית.

    דרישות התפקיד :

    • תואר שני בהוראת שפה זרה
    • ניסיון בהוראת אנגלית בתיכון ו/או במוסדות אקדמיים
    • אוריינטציה ללמד בהוראה מקוונת סינכרונית וא-סינכרונית
    • זמינות לעבודה בקורסי בוקר/ערב/ימי שישי עד 12:00

    עדיפות תינתן למורים/ות עם ניסיון בהוראת אנגלית לתלמידים/ות ו/או סטודנטים/יות מתקשים.

    מועמדים/ות הרואים/ות את עצמם/ן כמתאימים/ות לתפקיד מוזמנים/ות לפנות בצירוף קו"ח מעודכנים ובציון שם המשרה למחלקת אנגלית במייל: sally@kinneret.ac.il

    ** ניתן להגיש מועמדות גם לעבודה בחודשי הקיץ.

מתעניינים/ות בלימודים באקדמית כנרת?

מלאו את פרטיכם/ן ויועץ לימודים יחזור אליכם בהקדם!

    שינוי גודל גופנים
    ניגודיות