ד"ר מירן בוניאל-נסים

לקביעת פגישת ייעוץ
מלא/י פרטיך
שם:
שם משפחה:
דוא''ל:  
טלפון:
מתעניין בתחום:
select
אני מאשר/ת קבלת תכנים ופרסומים מהמכללה האקדמית כנרת בעמק הירדן
הזן טלפון ונחזור אליך מיד
 
1800-20-90-20

ד"ר מירן בוניאל-נסים

ד"ר מירן בוניאל-נסים, מרצה וחוקרת בכירה בתחום הפסיכולוגיה של האינטרנט. ראש המחלקה למדעי ההתנהגות, בית הספר לחברה ורוח, המכללה האקדמית כנת שבעמק הירדן. מרצה בתכנית המחקר של ארגון הבריאות העולמי, העוסקת ברווחתם של בני-נוער ((HBSC-WHO . תחומי המחקר מתמקדים בגורמי חוסן וסיכון של שימוש באינטרנט בקרב ילדים (כמו: בריונות-רשת, שימוש מופרז ברשת, התמכרות לרשת, קהילת פרו-אנה, פורנוגרפיה מקוונת, חרדה מהחמצה).
Meyranbn@gmail.com

מאמרים


  • Boniel-Nissim, M., & Sasson, H. (2018). Bullying Victimization and Poor Relationships with Parents as Risk Factors of Problematic Internet Use in Adolescence. Computers in Human Behavior.
  • Alt, D., & Boniel-Nissim, M. (2018). Parent-Adolescent Communication and Problematic Internet Use: The Mediating Role of Fear of Missing Out (FoMO). Journal of Family Issues, 39(1), 3391–3409.
  • Boniel-Nissim, M., Lenzi, M., Zsizos, E, Gaspar de Matos, M., Gommans, R., Harel-Fisch, Y., Djalovski, A. & Van der Sluijs, W. (2015). International trends in Electronic Media Communication (EMC) among 11- to 15-year-olds (2002 – 2010): Does EMC affect ease of communication with friends from the opposite sex? European Journal on Public Health, 25, 41-45.
  • Boniel-Nissim, M., Tabak, I., Mazur, J., Borraccino, A., Brooks, F., Gommans, R., van der Sluijs, W., Zsiros, E., Craig, W., Harel-Fisch, Y., & Finne, E. (2015). Life satisfaction among high users of electronic media: The role of parents as moderators. International Journal on Public Health, 60, 189-198.
  • Boniel-Nissim, M., Latzer, Y. (2016). The Characteristics of Pro-Ana Community. In Y. Latzer & D. Stein (Eds.), Bio-Psycho-Social contributions to understanding eating disorders (pp.155-168). Switzerland: Springer.

בוניאל-נסים, מ., ודולב-כהן, מ. (2013). פנים אל פנים (Face2Face) עם "ילדי הפייסבוק" (FaceBook): מפגש לעבודה חינוכית סוציאלית,38, 79-94.
Boniel-Nissim, M., Tabak, I., Mazur, J., Borraccino, A., Brooks, F., Gommans, R., van der Sluijs, W., Zsiros, E., Craig, W., Harel-Fisch, Y., & Finne, E. (in press).